Stel uw vraag

Heeft u vragen of een opmerking neem gerust telefonisch contact op via
telefoonnummer 040-8442104 en we staan u graag te woord. Via de email kunt u ook
contact op nemen en streven ernaar om de zelfde dag nog te beantwoorden.

Bestellen

Waarom moeilijk doen, als het ook gemakkelijk kan? Want online bestellen hoeft niet
ingewikkeld te zijn. Een product bestellen bij demi-water maken.nl is in ieder geval zo
gepiept. Binnen een paar stappen bepaald u helemaal zelf wat u wilt hebben, hoe u wilt
betalen en waar en wanneer het pakketje geleverd wordt.

Stap 1 Product selecteren

Geef het aantal Producten in en plaats deze in uw winkelmandje door op de groene
bestelknop te drukken.

Stap 2 Winkelmandje

Niet precies weten wat er in uw winkelmandje zit. Het maakt niet uit waar je je in onze
shop bevindt, u vindt uw mandje altijd rechts bovenaan de pagina terug. Eenmaal je
winkelmandje geopend, zie je uit welke producten de bestelling bestaat en wat de
kosten zijn. Ook kunt u heel makkelijk het aantal wijzigen. De genoemde prijzen van de
producten zijn excl 21% BTW

Stap 3 Adresgegevens

Waar mogen we uw bestelling naartoe sturen? Vul hier uw persoons- en adresgegevens
in en geef evt aan wanneer het beste uitkomt wanneer er geleverd dient te worden. U
mag het pakketje ook op een ander adres laten bezorgen!

Stap 4 Betaalwijze

Betalen moet ook gebeuren. De bestellingen worden op factuur geleverd. Ook kunt u
met paypal betalen.

Stap 5 Overzicht

Controleer nog even voor de laatste maal of…

  • uw adresgegevens kloppen
  • de juiste producten besteld zijn
  • u de juiste aantallen heeft besteld
  • en de juiste betaalwijze geselecteerd is.

Klopt alles? Dan is het tijd om de bestelling af te ronden.

Veiligheid, Disclamer, Retourformulier en algemene voorwaarden.

Deze zijn te vinden onderaan iedere pagina in de shop. U kunt deze ten aller tijde
downloaden, opslaan en uitprinten.

Verzending en bezorging

Laat uw bestelling op uw factuuradres bezorgen. Bent u niet aanwezig? Dan wordt het
pakketje (indien mogelijk) afgeleverd op een ander. Dit kunt u ingeven onder alternatief
adres. De voorkeurs dag van levering kunt u aangeven onder opmerking.

Retourneren

Toch niet tevreden over uw product? Of is het stuk? Dat is erg vervelend. Dat lossen we
graag op, dat is beloofd. We doen er alles aan om u tevreden te stellen. Wat dat precies
is, zetten we graag even voor u op een rijtje.

  • Stuur het pakketje naar ons terug en maak daarvoor gebruik van het
  • Geld terug? Binnen 5 werkdagen, na ontvangst van uw product, het geld op uw
    rekening indien betaald met paypal
  • Product defect? Binnen 2 weken weer een nieuw product in huis.

Product terugsturen of een vraag? Neem contact op met onze Klantenservice.

Retourneren

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij het volgende stappenplan aan te
houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijgt u zo snel
mogelijk uw geld of een correct functionerend product terug.

Regels voor retourneren:
  • Indien mogelijk in originele verpakking.
  • We accepteren alleen producten die onbeschadigd zijn.
  • Gebruik de verpakking die u heeft ontvangen, en plaats de producten zorgvuldig in de
    verpakking zodat deze niet kunnen beschadigen tijdens transport.
Verzenden:
  • Plaats het retour formulier in de verpakking.
  • Plaats de pakbon met adres op de verpakking en zorg dat deze goed is vast getapet.
  • Breng het pakket naar een PostNL service punt naar keuze.
  • Verzend het pakket aangetekend en bewaar het verzendbewijs.

Garantie

Davaro Products verkoopt veel demi-water systemen. Heel erg veel. Wat we niet
verkopen is ‘nee’. En ondeugdelijke producten. Blijkt uw product dus onverhoopt defect
te zijn geraakt, dan kunt u er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen.
Niet helemaal zeker of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt?
Neem gerust contact met ons op. Gaan we u meteen verder helpen.

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die
ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling
klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze
medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar
ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Davaro Products
Reisvennestraat 39
5554 ET Valkenswaard
Telefoon: 040-8442104
Email: info@davaro-products.com

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht
binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan
zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.